Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z – Hoang Linh Nguyen
Hoang Linh Nguyen
Bachelor's thesis
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Optimising the onboarding process for Generation Z employees
Abstract:
Generace Z se v blízké budoucnosti stane převládající většinou pracovní síly. Tato generace má specifické pracovní charakteristiky a potřeby, které je třeba zohlednit při optimalizaci onboardingových procesů. Aktuální onboardingové postupy nejsou pro generaci Z uspokojivé, což může vést k dlouhodobé pracovní nespokojenosti, zhoršení duševního zdraví a snížení jejich výkonu. Bakalářská práce se zabývá …moreAbstract:
Over time, Generation Z will become the majority of the workforce. This generation has specific work characteristics and values that need to be considered when optimising onboarding processes for this cohort. Current onboarding practices are not satisfactory for Generation Z, which can lead to long-term job dissatisfaction, poor mental health and reduced performance. This bachelor thesis is proposing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93818
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Veronika Motlová
- Reader: Jana Gašková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vinylová subkultura a její specifický způsob konzumace hudby v konfrontaci s charakteristikami generace Z
Anežka GAVENDOVÁ -
Optimalizace zarovnání dat z next-generation sekvenování
Vojtěch Šalanda -
Optimalizace webových stránek
Tomáš Tyl