Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů – Bc. Kateřina Kycltová
Bc. Kateřina Kycltová
Diplomová práce
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Social Marketing: Advertising as a Possible Solution to Contemporary Social Problems
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ve své teoretické části výkladem pojmu sociální marketing. Předkládá historické souvislosti jeho vzniku a jeho následný vývoj do současnosti. Ve své další části porovnává komerční a sociální reklamy, které mají stejnou tematiku, liší se však svým účelem. Ústředním motivem je zde zjištění, zda se sociální reklamy liší svou formou od běžných, komerčních reklam. V praktické části …víceAbstract:
This thesis deals with the theoretical interpretation of the concept of social marketing. It presents the historical context of its creation and its subsequent development up to the present. The next section compares commercial and social ads that have the same theme, but differ in their purpose. The central motive is to determine whether social advertising differs in form from conventional, commercial …víceKlíčová slova
Dobro marketing marketingová kampaň marketingový mix marketingový výzkum morálka reklama sociální sociální marketing sociální reklama společenský problém Good marketing campaign marketing mix marketing research morality advertising social social marketing social advertising societal problem
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ei6sf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako marketingový trik
Jakub Doležal -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingová kampaň portálu Terap.io
Veronika Michálková -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Andrea Bachmanová