Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy. – Veronika Pavlová
Veronika Pavlová
Master's thesis
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Regulation of advertising, in the current market environment.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na regulaci reklamy v aktuálním tržním prostředí České republiky a na etické rozměry reklamy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část obsahuje nejdříve obecné vysvětlení pojmu reklama, historii reklamy, a dále její cíle, funkce a druhy. Poté se seznámíme s nejznámějšími veřejnoprávními a soukromoprávními zákony, týkající se reklamy. V poslední …moreAbstract:
Thesis is aimed on regulation of advertising in current market of the Czech republic and on ethical dimension of advertising. Thesis is divided to theoretical and empiric part. Theoretical part contains firstly general explanation of advertising as a term, history of advertising and further - goals, uses and types. Then the most known public and private laws regarding advertising are introduced. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Eva Kadlecová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLOVÁ, Veronika. \textit{Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8194r0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights