Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy. – Veronika Pavlová
Veronika Pavlová
Diplomová práce
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Regulation of advertising, in the current market environment.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na regulaci reklamy v aktuálním tržním prostředí České republiky a na etické rozměry reklamy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část obsahuje nejdříve obecné vysvětlení pojmu reklama, historii reklamy, a dále její cíle, funkce a druhy. Poté se seznámíme s nejznámějšími veřejnoprávními a soukromoprávními zákony, týkající se reklamy. V poslední …víceAbstract:
Thesis is aimed on regulation of advertising in current market of the Czech republic and on ethical dimension of advertising. Thesis is divided to theoretical and empiric part. Theoretical part contains firstly general explanation of advertising as a term, history of advertising and further - goals, uses and types. Then the most known public and private laws regarding advertising are introduced. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Eva Kadlecová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLOVÁ, Veronika. \textit{Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8194r0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová
Název
Vložil
Vloženo
Práva