Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele – Bc. Jan Vrána
Bc. Jan Vrána
Master's thesis
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making
Abstract:
Vrána, J. Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se zabývá problematikou smyslového marketingu. Cílem práce je s využitím neurovědních nástrojů zjistit význam formy prezentace (elektronické a fyzické) produktu (opakovatelně použitelné lahve na vodu) na rozhodování spotřebitele a …moreAbstract:
Vrána, J. Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This thesis is focused on sensory marketing and its goal is to determine the significance of product (reusable water bottles) presentation form (electronic and physical) regarding consumer decision making using neuroscientific methods. Furthermore, another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁNA, Jan. \textit{Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/81cdi7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
Veronika Snopková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu
Eva Korinkova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter