Bc. Jan Vrána

Master's thesis

Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele

Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making
Anotácia:
Vrána, J. Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se zabývá problematikou smyslového marketingu. Cílem práce je s využitím neurovědních nástrojů zjistit význam formy prezentace (elektronické a fyzické) produktu (opakovatelně použitelné lahve na vodu) na rozhodování spotřebitele a …viac
Abstract:
Vrána, J. Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This thesis is focused on sensory marketing and its goal is to determine the significance of product (reusable water bottles) presentation form (electronic and physical) regarding consumer decision making using neuroscientific methods. Furthermore, another …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta