Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele – Bc. Jan Vrána
Bc. Jan Vrána
Diplomová práce
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making
Anotace:
Vrána, J. Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se zabývá problematikou smyslového marketingu. Cílem práce je s využitím neurovědních nástrojů zjistit význam formy prezentace (elektronické a fyzické) produktu (opakovatelně použitelné lahve na vodu) na rozhodování spotřebitele a …víceAbstract:
Vrána, J. Sensory Marketing: the Impact of Product Presentation Form on Consumer Decision Making. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This thesis is focused on sensory marketing and its goal is to determine the significance of product (reusable water bottles) presentation form (electronic and physical) regarding consumer decision making using neuroscientific methods. Furthermore, another …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
Veronika Snopková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu
Eva Korinkova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter