Reakce uživatelů sociálních sítí na politické příspěvky – Bc. Natálie Kořínková
Bc. Natálie Kořínková
Diplomová práce
Reakce uživatelů sociálních sítí na politické příspěvky
Reaction of social network users to political posts
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit a aplikovat metodiku k rozpoznání fake news a politické propagandy. Dílčími cíli jsou analýza sociálních sítí politiků a politických stran se zaměřením na fake news, analýza reakcí jejich followerů na vybrané příspěvky a dotazníkové šetření. V teoretické části je popsán vývoj sociálních sítí a jejich fungování, politický marketing na sociálních sítích. Dále jsou objasněny …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create and applicate methodology for recognition of fake news and political propaganda. Partial objectives are analysis of social media of politics and political parties with a focus on fake news, analysis of their followers’ reactions to chosen posts and a questionnaire survey. Evolution of social media and their function is described in the theoretical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra
Název
Vložil
Vloženo
Práva