Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY – Michaela HOLÍKOVÁ
Michaela HOLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY
Proposal of NEKKY baby club communication plan
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY, který se zabývá především výukou plavání rodičů s dětmi od 6 týdnů věku a výukou plavání dětí samostatně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na cíle a strategie marketingové komunikace, komunikační mix a nové trendy v marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza současného …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a proposal of NEKKY baby club communication plan, which deals mainly with swimming lessons for parents with children from 6 weeks of age and swimming lessons for children alone. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part has been given a focus on targets and strategy of marketing communication, communication mix and new trends in …víceKlíčová slova
Komunikační mix reklama public relations propagace komunikace média internet analýza NEKKY baby club
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21327
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÍKOVÁ, Michaela. Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová