Michaela HOLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY
Proposal of NEKKY baby club communication plan
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY, který se zabývá především výukou plavání rodičů s dětmi od 6 týdnů věku a výukou plavání dětí samostatně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na cíle a strategie marketingové komunikace, komunikační mix a nové trendy v marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza současného …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a proposal of NEKKY baby club communication plan, which deals mainly with swimming lessons for parents with children from 6 weeks of age and swimming lessons for children alone. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part has been given a focus on targets and strategy of marketing communication, communication mix and new trends in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21327
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÍKOVÁ, Michaela. Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová