Pavel ZIKA

Bachelor's thesis

Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

Advertising perception of selected target groups
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění …more
Abstract:
This bachelor thesis aims at the research of an influence of advertising and media on children. Target group of respondents I have chosen are children at second stage of primary school and high school. In theoretical part you can find a description of the psychic development of children. Important points that my work deals with are media and marketing research practised on children and negative influences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10546

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZIKA, Pavel. Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.