Ing. Dominika Uhrová
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na volební marketingovou kampaň hnutí ANO v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny. Provedla jsem analýzu použitých marketingových aktivit a celkového volebního výsledku hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny. Kromě toho jsem popsala historii politického marketingu a jeho nástroje. Neopomněla jsem ani vymezit samotný pojem politického marketingu.Abstract:
In this thesis, I focused on electoral marketing campaign ANO movement in the early elections to the Chamber of Deputies. I analyzed the marketing activities and the overall election outcome ANO movement in elections to the Chamber of Deputies. Besides, I described the history of political marketing and its tools. I did not fail nor qualify the concept of political marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2olu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
Projevy populismu u hnutí ANO
Roman LEXA -
Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu
Terezie ŠKOLOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK