Petra Losová
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce průmyslového podniku
Marketing Concept of Industrial Company
Abstract:
Předmětem práce je analýza a návrh marketingové koncepce. První část je zaměřena na pochopení marketingových pojmů a zejména porozumění marketingové koncepci, marketingových nástrojů a marketingového a komunikačního mixu. V další části je zpracován marketingový a komunikační mix fiktivní firmy a analýza prostředí firmy. Na základě této analýzy je navržena vhodná marketingová koncepce.Abstract:
The object of this work is the analysis and design of marketing concepts. The first part focuses on the understanding of marketing concepts and particular understanding of marketing concepts, marketing tools and marketing and communication mix. The next section elaborates the marketing and communication mix fictitious companies and analysis of the company. On the basis of this analysis is designed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/104559
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Andrea Sikorová
- Reader: Stanislav Kubica
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOSOVÁ, Petra. \textit{Marketingová koncepce průmyslového podniku}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Available from: https://theses.cz/id/81m0qd/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková