Využití Network marketingu ve vybrané firmě – Michaela SAIKO
Michaela SAIKO
Bakalářská práce
Využití Network marketingu ve vybrané firmě
Analyze to use of network marketing in a company
Anotace:
Ve své práci jsem posuzovala a zhodnocovala jednotlivé výhody network marketingu oproti klasickému obchodu. V teoretické části jsem se zejména zaměřila na definici network marketingu, historii network marketingu, zneužití principu NWM, výhody a nevýhody network marketingu, nezákonný systém a výpočet odměn v network marketingu. V analytické části byla nejdříve provedena charakteristika vybraného podniku …víceAbstract:
In my work I appreciated and considered the particular advantages compared to classical network marketing business. In the theoretical part, I mainly focused on the definition of network marketing, network marketing history, abuse of the principle of NWM, advantages and disadvantages of network marketing, illegal system and calculation of remuneration in network marketing. The analysis was first carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
11854
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAIKO, Michaela. Využití Network marketingu ve vybrané firmě. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva