Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu – Barbora Žáková
Barbora Žáková
Diplomová práce
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
In-store communication on chosen market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje značky aviváží Coccolino. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat strategii komunikace v místě prodeje a doporučit vhodné komunikační nástroje pro danou značku, a to prostřednictvím teoretického základu zaměřeného na chování zákazníků v místě prodeje a efektivitu in-store komunikace, pozorování použitých komunikačních nástrojů v místě …víceAbstract:
This diploma thesis deals with in-store communication of fabric softener brand Coccolino. The aim of the thesis is to identify the strategy of in-store communication and to provide recommendations for ideal communication tools for Coccolino brand based on theoretical knowledge focused on customers behavior and in-store communication effectivity and findings of research conducted in stores. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Pavel Chyška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání sociálních pracovníků v kontaktních centrech v oblasti adiktologie v Ústeckém kraji.
Eduard URBÁNEK -
Variabilita v chování samic sýce rousného (Aegolius funereus) během vyrušení na hnízdě: případová studie realizovaná v Krušných horách v letech 2017-2019
Štěpánka Pěničková -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Statistická analýza vývojových tendencí v prodeji a spotřebě masa a masných produktů v ČR
Jiří Švejcar -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Změny v digitalizaci maloobchodu v důsledku 1. vlny korona krize
Lukáš Stehlík -
Současnost a perspektivy rozvoje rodinných zemědělských farem v oblasti Jevíčska v Pardubickém kraji.
Jana Kostelníková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková