Barbora Žáková

Diplomová práce

Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu

In-store communication on chosen market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje značky aviváží Coccolino. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat strategii komunikace v místě prodeje a doporučit vhodné komunikační nástroje pro danou značku, a to prostřednictvím teoretického základu zaměřeného na chování zákazníků v místě prodeje a efektivitu in-store komunikace, pozorování použitých komunikačních nástrojů v místě …více
Abstract:
This diploma thesis deals with in-store communication of fabric softener brand Coccolino. The aim of the thesis is to identify the strategy of in-store communication and to provide recommendations for ideal communication tools for Coccolino brand based on theoretical knowledge focused on customers behavior and in-store communication effectivity and findings of research conducted in stores. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Pavel Chyška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76508