Využití didaktické pomůcky "Hravé kostky" k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání – Kateřina ANDRÁŠOVÁ
Kateřina ANDRÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Využití didaktické pomůcky "Hravé kostky" k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání
The application of the "Playful cube", a teaching tool, for development of mathematical thinking in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím didaktické pomůcky hravé kostky v předškolním vzdělávání. Pomůcka slouží jako opora pro utváření a rozvoj matematických představ v předškolním období. Teoretická část se věnuje vymezení důležitých pojmů a RVP PV. Praktická část se věnuje metodice k pomůcce, matematickým dovednostem a schopnostem, charakteristikou pomůcky a možnostem využití pomůcky v praxi a jejímu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of didactic aids playful dice in preschool education. Tool serves as a support for the formation and development of mathematical concepts in preschool period. The theoretical part deals with the definition of important concepts and frame educational program for preschool education. The practical part deals with the methodology for the tool, mathematical skills …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Círus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRÁŠOVÁ, Kateřina. \textit{Využití didaktické pomůcky ''Hravé kostky'' k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/82ip7l/.
Jak správně citovat práci
ANDRÁŠOVÁ, Kateřina. Využití didaktické pomůcky "Hravé kostky" k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematické představy u dětí s narušenou komunikační schopností
Kristýna Havlíčková -
Návaznost výuky matematiky 1. stupně ZŠ na matematické představy předškolních dětí z hlediska rozvoje klíčových kompetencí
Lenka BALVÍNOVÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (PAS). (matematické představy)
Kateřina LÖRINCOVÁ -
Matematické představy dítěte před zahájením školní docházky
Markéta ČECHOVÁ -
Matematické představy dětí při zápisu do první třídy
Vladimíra Palová -
Geometrické tvary ve výuce prvouky v 1. a 2. ročníku základní školy
Petra ANDELTOVÁ