Applying the Principal-Agent Theory to Company Succession at SMEs – Ivica Odak
Ivica Odak
Disertační práce
Applying the Principal-Agent Theory to Company Succession at SMEs
Využití teorie "Principal-Agent" v oblasti následnictví v MSP
Anotace:
Obrovský význam malých a středních podniků pro německou ekonomiku je nesporný. Proto je také dlouhodobá ochrana malých a středních podniků považována za klíčové téma pro německou ekonomiku. Zejména zajištění následnictví v podnicích je velkou výzvou pro mnohé z nich. Nástupnictví v podniku lze popsat jako proces převodu řízení a vlastnictví. Proto je také skutečnost, zda byl podnik v minulosti vlastněn …víceAbstract:
The tremendous significance of small and medium-sized businesses for the German economy is indisputable. This is why the long-term preservation of small and medium-sized businesses is regarded as a key topic for the German economy. In particular, the securing of company succession is a major challenge for many of these companies. Company succession can be described as a process of transferring management …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Pavel Žufan, Ph.D., doc. Ing., Ivana Tichá, externi, Petr Pirožek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Development of small and medium size enterprises in Kazakhstan
Aidana Seidgaliyeva -
THE ECONOMIC IMPACT OF COVID-19 ON SMALL AND MEDIUM SIZE ENTERPRISES IN CAMEROON
Tacham Gordon Jong -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Microsoft networks for small and medium size business - Design and deployment
Juraj Píš -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek
Název
Vložil
Vloženo
Práva