Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků – Matej DANIEL
Matej DANIEL
Bachelor's thesis
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Movie Genre Signs and Their Use in Creating Audio-visual Commercials
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá příčiny, příklady a účinky filmových žánrů v audio vizuálních propagačních prostředcích. Teoretická část popisuje reklamu, znaky filmu a filmové žánry. Praktická část obsahuje konkrétní příklady hlavních typů spolu s výzkumem sledující účinky filmových žánrů. Závěr přináší praktické doporučení pro zásady využití žánrů a potvrzuje intenzitu spojení a inspiraci filmovými žánry …moreAbstract:
Bachelor thesis investigates the causes, effects and examples of film genres of audio visual promotional commercials. The theoretical part describes the advertising, movie signs and genres. The practical part contains examples of the main types, along with research on the effects of film genres. The conclusion provides practical recommendations for use of movie genres and confirms the connection strength …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DANIEL, Matej. \textit{Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/82q4kx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DANIEL, Matej. Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Andrey Ryzhkov -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Český film a reklama
Robert ČERNÝ -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
Michael Spurný