Petr MATOUŠEK
Bakalářská práce
Marketing služeb na realitním trhu
Services marketing in the real estate market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat služby poboček realitní sítě Dumrealit.cz, zjistit spokojenost klientů s přístupem a profesionalitou realitních makléřů spadajících pod tuto síť, zhodnotit poskytované služby a zjistit, které služby jejich klientům v nabídce chybí. Pro splnění cíle práce bylo nutné v praxi aplikovat teoretické poznatky, konkrétně model marketingového mixu. Pomocí tohoto modelu je …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyse branches' services of a real estate network Dumrealit.cz, discover satisfaction of clients with approach and professionalism of the real estate brokers who belong to this network, evaluate offered services and discover which services are missed by clients. To fulfil the goal, it was necessary to apply theoretical knowledge in practice, specifically the model of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠEK, Petr. Marketing služeb na realitním trhu. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový plán pro realitní kancelář
Filip Malura -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Marketingový plán nově vzniklé realitní kanceláře v roce 2021
Matěj König -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Návrh marketingového mixu pro realitní kancelář
Adeline Činčurová -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač