Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život – Bc. Sandra ČERMÁKOVÁ
Bc. Sandra ČERMÁKOVÁ
Bakalářská práce
Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život
Sponsoring sporting events-cycling races Bike for Life
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickou základnou sponzoringu, jeho historií, dělením, sponzoringem sportovní akce a praktickým příkladem využívání sponzoringu. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring a jeho základní metody měření včetně metodologie marketingového výzkumu. V praktické části je popsána konkrétní sportovní akce, seriál cyklistických závodů Kolo pro život a následně je provedeno …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sports event sponsorship. It describes history of sponsoring, its parts, event sponsoring and practical example of sports event sponsorship. The theoretical part specifies sponsoring and its basic measurement methods. Practical part describes particular sports event, cycle race serial Bike for life and then the survey is done with emphasis on sponsoring efficiency of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁKOVÁ, Sandra. Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu
Jiří Rozkošný -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Michaela Schedlingová -
Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Renáta SLOVÁČKOVÁ -
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Eliška Lichtenberková -
Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Milan STARÝ -
Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.
Michaela KYSELÁ -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Tomáš Hudcovský -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek