Strategický finanční plán a jeho vyhodnocení – Bc. Veronika Shakirova
Bc. Veronika Shakirova
Diplomová práce
Strategický finanční plán a jeho vyhodnocení
Strategic financial plan and its evaluation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sestavením strategického finančního plánu vybrané společnosti ve dvou variantách a jejich vyhodnocením. V teoretické části je popsán význam finančního plánování a strategického řízení podniku, postup při strategické analýze, sestavení dlouhodobého finančního plánu a hodnocení plánu pomocí metody ocenění podniku DCF. V aplikační části jsou využity poznatky z teorie a je provedena …víceAbstract:
This master’s thesis deals with the formulation of a strategic financial plan of a selected company in two variations and their evaluation. The theoretical part describes the importance of financial planning and strategic management, the process of strategic analysis, the formulation of a long-term financial plan, and its evaluation using the method of company valuing – DCF. The practical part uses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y6y1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Jana Kotěšovcová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Korbasová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová