Strategický finanční plán a jeho vyhodnocení – Bc. Veronika Shakirova
Bc. Veronika Shakirova
Master's thesis
Strategický finanční plán a jeho vyhodnocení
Strategic financial plan and its evaluation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sestavením strategického finančního plánu vybrané společnosti ve dvou variantách a jejich vyhodnocením. V teoretické části je popsán význam finančního plánování a strategického řízení podniku, postup při strategické analýze, sestavení dlouhodobého finančního plánu a hodnocení plánu pomocí metody ocenění podniku DCF. V aplikační části jsou využity poznatky z teorie a je provedena …moreAbstract:
This master’s thesis deals with the formulation of a strategic financial plan of a selected company in two variations and their evaluation. The theoretical part describes the importance of financial planning and strategic management, the process of strategic analysis, the formulation of a long-term financial plan, and its evaluation using the method of company valuing – DCF. The practical part uses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y6y1v/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Jana Kotěšovcová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Korbasová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová