Rozvoj prvků prostorové orientace u dětí v MŠ – Ingrid NAVRÁTILOVÁ
Ingrid NAVRÁTILOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj prvků prostorové orientace u dětí v MŠ
Development of elements of spatial orientation in children in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nácvikem prostorové orientace u dětí v mateřské škole, tedy u dětí předškolního věku. Teoretická část má 3 kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením zrakového postižení, druhá kapitola s názvem "dítě se zrakovým postižením" je zaměřená na výchovu a vzdělávání dítěte se zrakovým postižením, zabývá se některými specifiky ve vývoji. Poslední kapitola teoretické části je věnována …víceAbstract:
My thesis is focusing on spacial orientation of children at nurseries, therefore children at preschool age. The theory is comprised of three sections.The first section focuses on definition of vizual impairment, the second one called 'a child with vizual imprairment' focuses on upbringing and education of children with vizual impairment and some specifics of growth and development. The last section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAVRÁTILOVÁ, Ingrid. Rozvoj prvků prostorové orientace u dětí v MŠ. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Možnosti rozvoje specifických kompetencí v oblasti prostorové orientace a samostatného pohybu žáků s postižením zraku v základním vzdělávání
Helena BAČÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva