Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Zdenka Nováková
Bc. Zdenka Nováková
Master's thesis
Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Methods of the initiatory reading and writting by pupils with special needs education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodami prvopočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická východiska čtení, psaní a písma obecně, metody čtení a psaní, poznatky o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich vzdělávání představuje teoretická část práce. Část praktická je zaměřena na zjištění metod užívaných v současnosti učiteli při výuce prvopočátečního čtení …moreAbstract:
The Diploma thesis is about methods of the initiatory reading and writing by pupils with special educational needs. Theoretical fundaments of reading, writing, and script in general, methods of reading and writing, findings about pupils with special educational needs and educating them is included in the theoretical part of the thesis. Practical part of the thesis is focussed on finding recent methods …moreKeywords
Prvopočáteční čtení prvopočáteční psaní základní škola metoda analyticko syntetická čtenářská gramotnost psychologické aspekty čtení psychologické aspekty psaní žák se speciálními vzdělávacími potřebami The initiatory reading the initiatory writing the elementary school analytic-synthetic method reader´s literacy psychological aspect of reading psychological aspect of writing pupil with special educational needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/snypm/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Zdenka. \textit{Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/83eyif/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA