Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Zdenka Nováková
Bc. Zdenka Nováková
Diplomová práce
Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Methods of the initiatory reading and writting by pupils with special needs education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodami prvopočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická východiska čtení, psaní a písma obecně, metody čtení a psaní, poznatky o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich vzdělávání představuje teoretická část práce. Část praktická je zaměřena na zjištění metod užívaných v současnosti učiteli při výuce prvopočátečního čtení …víceAbstract:
The Diploma thesis is about methods of the initiatory reading and writing by pupils with special educational needs. Theoretical fundaments of reading, writing, and script in general, methods of reading and writing, findings about pupils with special educational needs and educating them is included in the theoretical part of the thesis. Practical part of the thesis is focussed on finding recent methods …víceKlíčová slova
Prvopočáteční čtení prvopočáteční psaní základní škola metoda analyticko syntetická čtenářská gramotnost psychologické aspekty čtení psychologické aspekty psaní žák se speciálními vzdělávacími potřebami The initiatory reading the initiatory writing the elementary school analytic-synthetic method reader´s literacy psychological aspect of reading psychological aspect of writing pupil with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/snypm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ