Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ – Petr PODHORNÝ
Petr PODHORNÝ
Bakalářská práce
Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
The Analysis of Marketing Communication Mix in Organization XYZ
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.Abstract:
The subject of this thesis is marketing communication mix. Theoretical framework of this thesis deal with the describtion of instruments marketing communication mix. The aim of this work is analyze of use instruments marketing communication mix in Organization XYZ.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODHORNÝ, Petr. \textit{Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/83f7fm/.
Jak správně citovat práci
PODHORNÝ, Petr. Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ . Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová