Petr PODHORNÝ

Bakalářská práce

Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

The Analysis of Marketing Communication Mix in Organization XYZ
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
Abstract:
The subject of this thesis is marketing communication mix. Theoretical framework of this thesis deal with the describtion of instruments marketing communication mix. The aim of this work is analyze of use instruments marketing communication mix in Organization XYZ.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODHORNÝ, Petr. Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ . Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku