Bankovní produkty pro retailovou klientelu – Bc. Lenka Hrdličková
Bc. Lenka Hrdličková
Bakalářská práce
Bankovní produkty pro retailovou klientelu
Banking products for retails clients
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Bankovní produkty pro retailovou klientelu“ je analýza vybraných finančních institucí zaměřujících se na retailové bankovnictví z hlediska portfolia nabízených služeb a následná komparace jednotlivých produktů pro retailovou klientelu, jakož i zhodnocení akvizičních strategií s konečným výběrem vhodné banky pro různé segmenty retailových klientů. První část práce je věnována …víceAbstract:
The objective of my bachelor´s thesis "Bank products for retail clients" is an analysis of chosen financial institutions that focus on retail banking in terms of service portfolio and subsequent comparison of products for retail clients, also an evaluation of acquisition strategies with final selection of appropriate bank for different segments of retail clients. The first part of the thesis is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qnst3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a právo
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty pro retailovou klientelu
Lucie Grusová -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Statistika bankovních produktů a objemu poplatků souvisejících s realizací operací na běžném účtu (u vybraných českých bank)
Tereza Chramostová -
Analýza depozitních produktů na bankovním trhu ČR
Jitka Vonášková -
Optimalizace struktury bankovních produktů pro konkrétní podnik
Šárka Václavková -
Analysis of Mortgage Loans for Retail Clientele in Selected Bank
Yan Budaev -
Retail banking ako špecifická oblasť podnikania komerčných bánk
Daniela Baranová -
Mobilní elektronické bankovnictví jakožto rozhodující kritérium klienta pro výběr běžného účtu
Denis Hařovský