Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení – Natalia Alikina
Natalia Alikina
Bachelor's thesis
Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení
Use of decision algorithms in the production and sale of sportswear
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení. Tato problematika je momentálně aktuální a důležitá, protože metody rozhodování se využívají ve většině podniků. V teoretické části práce je poskytnut přehled této problematiky, včetně obecných konceptů, způsobů identifikace rozhodovacích problémů a metod a modelů rozhodovacích algoritmů. Praktická …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the use of decision-making algorithms in the production and sale of sportswear. This issue is currently topical and important, because decision-making methods are used in most companies. The theoretical part of the thesis provides an overview of this issue, including general concepts, ways of identifying decision-making problems and methods and models of decision …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mi39d/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Čížková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALIKINA, Natalia. \textit{Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/83ko3v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán – založení sportovní značky oblečení
Marek Skřivánek -
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Hodnocení termofyziologického komfortu pletenin použitých pro první vrstvu oblečení (sportovní seamless výrobky)
Jana Ševčíková -
Investování do akcií výrobců sportovního oblečení
Ondřej Adámek -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
Jana Bedřichová -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek