Obraz ženy v médiích - genderové stereotypy v médiích – Tereza KNOTKOVÁ
Tereza KNOTKOVÁ
Bachelor's thesis
Obraz ženy v médiích - genderové stereotypy v médiích
genderové stereotypy v médiích
Image of women in the media gender stereotypes in the media
Anotácia:
Práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první, teoretická část, vymezuje základní pojmy a sleduje pohledy na ženu v reklamě a v médiích. Druhá část práce je koncipována jako ryze praktická. Praktické cvičení si klade za cíl rozšířit povědomí studentů o genderových stereotypech prezentovaných médiích a současně zjistit, jakým způsobem jsou jimi tyto stereotypy vnímány. V závěru druhé části této práce …viacAbstract:
The work is divided into two parts, the first, theoretical part, defines the basic concepts and follows the view of woman in advertising and the media. The second part is designed as a purely practical. Practice aims to broaden students' awareness of gender stereotypes presented in the media and at the same time find out how they are perceived by those stereotypes. At the end of the second part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNOTKOVÁ, Tereza. Obraz ženy v médiích - genderové stereotypy v médiích. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of TheologyBachelor programme / odbor:
Social Care / Social and Charity Work
Práce na příbuzné téma
-
Genderové role muže a ženy v reklamě
Barbora Botheová -
Romové a příroda: Obraz a realita
Vojtěch Pelikán -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší
Názov
Vložil
Vložené
Práva