Zdeněk Prášilík
Master's thesis
Monetizace e-commerce projektu
E-commerce project monetization
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele …viacAbstract:
The aim of this thesis is a monetization of e-commerce project. Using various tools of online marketing avaliable. In particular performance oriented and paid ad formats including emailing, product search engines, search engine advertising, and advanced remarketing strategy. As a proove of success or failure of this intention, project will be evaluated with EBIT and ROI indicators together. An e-commerce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: Jan Heřman
- Oponent: Radek Hodboď
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová