Zdeněk Prášilík

Master's thesis

Monetizace e-commerce projektu

E-commerce project monetization
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele …viac
Abstract:
The aim of this thesis is a monetization of e-commerce project. Using various tools of online marketing avaliable. In particular performance oriented and paid ad formats including emailing, product search engines, search engine advertising, and advanced remarketing strategy. As a proove of success or failure of this intention, project will be evaluated with EBIT and ROI indicators together. An e-commerce …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedúci: Jan Heřman
  • Oponent: Radek Hodboď

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41689