Veronika Lopatová

Master's thesis

Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků

The Impact of Sustainability of Fast Fashion Brands on Customer Loyalty
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je prozkoumat vliv udržitelných praktik značek v segmentu fast fashion, na věrnost zákazníků českého trhu. V literární rešerši se práce zabývá charakteristikou fenoménu fast fashion, jeho dopady na životní prostředí a společnost, a také konceptem udržitelné módy, zeleným marketingem a problematikou greenwashingu. Třetí kapitola práce se soustředí na vymezení významu …viac
Abstract:
The primary goal of this thesis is to examine the influence of sustainable practices of brands in the fast fashion segment on customer loyalty in the Czech market. In the literature review, the thesis deals with the characteristics of the fast fashion phenomenon, its impact on the environment and society, as well as the concept of sustainable fashion, green marketing and greenwashing. The third chapter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Michaela Stránská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91607