Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina PRINCOVÁ
Bc. Kateřina PRINCOVÁ
Diplomová práce
Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá ročníkovou návazností učiva českého jazyka v učebnicové řadě nakladatelství Fraus. Konkrétně je zkoumána návaznost jazykové a komunikační a slohové části učebnic českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Dále je sledováno propojení jednotlivých složek předmětu český jazyk a literatura a také mezipředmětové vazby.Abstract:
This paper deals with the level coherence progress in the Czech lower-secondary textbook series created by Fraus Publishing. The main objective is to analyse the level progress in the linguistic and also in the stylistic part of the textbook series. The paper also studies the cross-curriculum connections found in the series.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRINCOVÁ, Kateřina. Návaznost učebnic českého jazyka na druhém stupni základní školy. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
Obsahová analýza učebnicových řad v předmětu občanská výchova a jejich komparace
Barbora ŽABENSKÁ -
Analýza učebnic dějepisu pro 2. stupeň základních škol z hlediska klíčových kompetencí
Anna Fenclová -
Analýza neverbálních složek ve vybraných učebnicích českého jazyka pro střední školy
Kamila Piroutková