Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ – Žaneta HEJNOVÁ
Žaneta HEJNOVÁ
Diplomová práce
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Applying Bloom's Taxonomy in the geography learning tasks at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací Bloomovy taxonomie při tvorbě učebních úloh pro starší žáky 1. stupně základních škol. Práce je rozdělená na tři části: teoretická, empirická a praktická. Teoretická část se zaměřuje na novodobé představy, jakým způsobem by na výuku geografických dovedností, rozvíjení geografické gramotnosti, mělo být pohlíženo v rámci dnešního školství, dále se také soustředí …víceAbstract:
This thesis deals with the application of bloom's taxonomy in the development of learning tasks for older primary school pupils. The thesis is divided into three parts: theoretical, empirical and practical. The theoretical part focuses on the modern ideas of how the teaching of geographical skills, the development of geographical literacy, should be viewed within the framework of today's education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJNOVÁ, Žaneta. Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve výukovém procesu Vyšší odborné školy designu
Jana BERGOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Jana FULGADO -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ