Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu – Bc. Michal Hromek
Bc. Michal Hromek
Master's thesis
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
UX optimization of e-commerce projects of selected segment
Abstract:
Internetové obchody dnes představují klíčový obchodní kanál pro většinu velkých i menších prodejců. Tento trend byl výrazně umocněn celosvětovou epidemiologickou situací, kdy nakupování prostřednictvím internetu představovalo klíčový a mnohdy taky jediný způsob, jak moci pořídit velkou část retailově nedostupných produktů. Na třech vybraných největších internetových obchodech prodávajících elektroniku …moreAbstract:
Online stores are a key business channel for most large and small retailers today. This trend has been greatly amplified by the global epidemic, where online shopping has been a key and often the only way to source a large proportion of products not available in retail. An analysis of user accessibility as they navigate through the entire online store was conducted on three selected major online stores …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xxlc8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROMEK, Michal. \textit{Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/84o998/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán založení podniku fyzické osoby - Internetový obchod s designem
Martina Vašáková -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Internetový obchod jako portálová aplikace
Attila Mészáros -
Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl
Martin Dolenský -
User experience design jako nástroj pro vylepšení konverzního poměru
Jan Hrubeš -
Tvorba studijních materiálů pro předmět Interakční design
Sára Tobiášová -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský