Experimenty ve výuce fyzické geografie na 2. stupni ZŠ – Bc. Patricie NEJEZCHLEBOVÁ
Bc. Patricie NEJEZCHLEBOVÁ
Diplomová práce
Experimenty ve výuce fyzické geografie na 2. stupni ZŠ
Experiments in physical geography at the 2nd level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím experimentů ve výuce fyzické geografie na 2. stupni ZŠ. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy bezprostředně související s experimenty ve výuce. Jedná se o experiment a jeho zásady, didaktiku geografie, konstruktivismus a badatelsky orientovanou výuku. Praktická část práce vychází z poznatků části teoretické a obsahuje nápadovník experimentů ve formě metodických …víceAbstract:
The thesis deals with the use of experiments in the teaching of physical geography at the 2nd level of primary school. In the theoretical part, the concepts directly related to experiments in teaching are presented. These are experiment and its principles, didactics of geography, constructivism and Inquiry based Learning. The practical part of the thesis is based on the findings of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hercik, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEJEZCHLEBOVÁ, Patricie. Experimenty ve výuce fyzické geografie na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství biologie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022