Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy – Alžběta Haniková
Alžběta Haniková
Bachelor's thesis
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Abstract:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6963
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: Lenka Turnerová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
Zuzana Vandasová -
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Vanda Demčáková