Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy – Alžběta Haniková
Alžběta Haniková
Bachelor's thesis
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Anotácia:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
Zuzana Vandasová -
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Vanda Demčáková