Bc. Sára Bejčková
Bakalářská práce
Analýza trhu biopotravin.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného postavení českého trhu biopotravin, jejím cílem je pomocí aplikace na konkrétní podnik navrhnout možnosti rozvoje trhu a podniku samotného. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, konkrétně biopotravina, bioprodukt, český trh biopotravin a marketing, dále je zde také popsána výroba biopotravin, distribuce a organizace zabývající se kontrolou …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the current position of the Czech organic food market. The aim of the thesis is, through applying the theory to a specific retail unit, to propose the possibilities of development of the market and the retail unit itself. In the theoretical part the key concepts are characterized, namely organic food, organic products, Czech organic food market and marketing. Then there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wzmmz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Vrchotová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Marketing biopotravin v Jihočeském kraji
Lenka NĚMEČKOVÁ -
Marketing Techniques to Make Organic Foods Attractive to Consumers
Sisi Chen -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova