Fenomén matematiky ve škole i ve volném čase – Bc. Jan Kyselka
Bc. Jan Kyselka
Diplomová práce
Fenomén matematiky ve škole i ve volném čase
The phenomenon of mathematics in school and leisure time
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem matematiky jako předmětu ve škole a ve volném čase. Dále se věnuje pohledu učitelů na téma matematiky, jejich vztahu k tomuto předmětu a jeho potenciálu rozvíjet logické myšlení u dětí a mládeže. Teoretická část obsahuje tři hlavní témata, kterými jsou fenomén matematiky, volný čas a prostor pro seberealizaci a proměna role učitele. Výzkumná část využívá interpretativní …víceAbstract:
The diploma thesis engages in the research of mathematics as a subject in school and the leisure time. It also deals with the teachers‘ perspective on the theme of mathematics, their relationship with the subject and its potential to develop the logical thinking in the youth. The theoretical part embodies three main themes which are the phenomenon of mathematics, leisure time and the space for self …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v7m0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. František Trapl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematická gramotnost
Jana DOBEŠOVÁ -
Analýza výuky matematiky žáků s lehkým mentálním postižením 9. ročníku na základní škole a její aplikace do běžného života
Vladěna Kunčarová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Doučování dětí s PAS v rámci programu "Domácí učitel"
Kristýna Beránková -
Doučování dětí dobrovolníky jako prevence sociálně-patologických jevů
Michaela KAŇOVÁ -
Přínos doučování pro romské děti v Dětském domě Zábrdovice
František Jeleček