Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketu – Tereza POLANSKÁ
Tereza POLANSKÁ
Bakalářská práce
Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketu
Selected factors of customer experience in a DIY store
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení zákaznické zkušenosti ve vybraných hobby marketech. První část charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, na základě odborné literatury. Další část obsahuje popis a charakteristiku vybraných hobby marketů. Na základě marketingového průzkumu, pomocí dotazníkového šetření a internetových recenzí, je vyhodnocována zákaznická …víceAbstract:
The submitted bachelor thesis is focused on evaluation of customer experience in selected DIY stores. The first part characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area, based on the literature. The next part contains a description and characteristic of selected DIY stores. Customer experience and satisfaction are evaluated based on a marketing survey, using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLANSKÁ, Tereza. Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Radovan Sobota -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost zákazníků
Markéta Vajsarová -
Spokojenost zákazníků
Markéta Vajsarová