Tereza POLANSKÁ

Bakalářská práce

Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketu

Selected factors of customer experience in a DIY store
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení zákaznické zkušenosti ve vybraných hobby marketech. První část charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, na základě odborné literatury. Další část obsahuje popis a charakteristiku vybraných hobby marketů. Na základě marketingového průzkumu, pomocí dotazníkového šetření a internetových recenzí, je vyhodnocována zákaznická …více
Abstract:
The submitted bachelor thesis is focused on evaluation of customer experience in selected DIY stores. The first part characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area, based on the literature. The next part contains a description and characteristic of selected DIY stores. Customer experience and satisfaction are evaluated based on a marketing survey, using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLANSKÁ, Tereza. Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností