Kateřina Brtinská

Master's thesis

Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard

Marketing strategy of franchise chain Bageterie Boulevard
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnost Bageterie Boulevard. Jelikož Bageterie Boulevard je společnost fungující na bází franchisingu, teoretická část práce je zaměřena na objasnění významu franchisingu a jeho fungování. V teoretické části budou take vysvětleny základní pojmy marketingu.Praktická část se zabývá marketingovým mixem Bageterie Boulevard a její marketngovou …more
Abstract:
This dissertation is based on analysis of the marketing strategy of Bageterie Boulevard company. Since Bageterie Boulevard is a company operating on basis of franchising, the theoretical part of this dissertation is oriented on explanation of the meaning of franchising and its function. In the theoretical part, the fundamental principles of marketing will be explained. Practical part of this thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2018
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Pavla Neumannová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71830

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod