Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard – Kateřina Brtinská
Kateřina Brtinská
Master's thesis
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Marketing strategy of franchise chain Bageterie Boulevard
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnost Bageterie Boulevard. Jelikož Bageterie Boulevard je společnost fungující na bází franchisingu, teoretická část práce je zaměřena na objasnění významu franchisingu a jeho fungování. V teoretické části budou take vysvětleny základní pojmy marketingu.Praktická část se zabývá marketingovým mixem Bageterie Boulevard a její marketngovou …moreAbstract:
This dissertation is based on analysis of the marketing strategy of Bageterie Boulevard company. Since Bageterie Boulevard is a company operating on basis of franchising, the theoretical part of this dissertation is oriented on explanation of the meaning of franchising and its function. In the theoretical part, the fundamental principles of marketing will be explained. Practical part of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71830
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Pavla Neumannová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Mezinárodní franchising
Michal Hašan -
Franchising jako metoda podnikání, jeho výhody a nevýhody
Jolana Hnízdová -
Právo a franchising
Kateřina Fárová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising v oblasti vzdělávání dětí
Lucie Nespěšná