Analýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemi – Veronika Švecová
Veronika Švecová
Bakalářská práce
Analýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemi
Analytics of an Air Condition Company Website
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza efektivnosti realizace nových webových stránek, jejich porovnání s původními webovými stránkami ve vymezeném časovém období a analýza marketingových aktivit společnosti CLIMART s.r.o. zaměřující se převážně na B2B trh. V teoretické části práce jsou blíže vysvětleny poznatky z oblasti internetového marketingu, dále je zde specifikován B2B trh a rozdíly mezi trhem …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is an analysis of the effectiveness of implementating a new website, comparing new website to the original website in defined time period and an analysis of CLIMART s.r.o. marketing activities focusing mainly on the B2B market. In the theoretical part of this thesis are explained the lessons from the field of online marketing, the B2B market and the differences between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Pavlína Kozáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Digital Marketing on the Buying Decision Process of University Students Dhaka City in Bangladesh
Asma Siddika -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova