Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení – Bc. Tereza Minářová
Bc. Tereza Minářová
Diplomová práce
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
The Content Analysis of Advertisement in the Magazine Marianne Bydlení
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá množství a druh reklamy v časopisu Marianne Bydlení v letech 2016 - 2020 a zároveň zjištění, jak je inzerce vnímána čtenáři. Teoretická část práce popisuje oblast periodic-kého tisku a pozornost je také kladena na reklamu, její vývoj, funkci, druhy a specifika tištěné rekla-my. Praktická část představuje vybraný magazín, popis jeho konkurence a výsledky provedeného vý-zkumu …víceAbstract:
This diploma thesis examines the amount and type of advertising in the magazine Marianne Bydlení in the years 2016 - 2020 and at the same time finding out how advertising is perceived by readers. The theoretical part of the thesis describes the area of periodicals and attention is also paid to advertising, its development, function, types and specifics of printed advertising. The practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Minářová, Tereza. Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bulharská národnostní menšina ve střední Evropě a její periodický tisk (lingvistická analýza titulků)
Veronika Gulyásová -
Legální regionální periodický tisk na Pardubicku v období Protektorátu Čechy a Morava 1939-1945
Kateřina Koutná -
Periodický tisk na Českobudějovicku v období 1945 - 1947
Jana SPADERNOVÁ -
Vývoj tištěných médií od knihtisku po digitální tisk
Tereza Išková -
Periodický tisk na Prachaticku v meziválečném období
Lenka KARVÁNKOVÁ -
Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk
Petra Pémová -
Tvorba digitálních kampaní pro vybranou firmu a optimalizace za pomocí web analytických nástrojů
Matyáš Baťha -
Praktické využití Web Intelligence
Jan Hnízdil