Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka – Ing. Luděk Klement
Ing. Luděk Klement
Bachelor's thesis
Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka
Modern Approach to Examination the Decision-making of the Customer
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce mapuje nejmodernější přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníků, snaží se rozpoznat, zdali se při nakupování chováme skutečně vždy tak, jak říkají klasické ekonomické teorie – tedy racionálně, nebo také podléháme emocím. Teoretická část popisuje vývoj ekonomických úvah člověka, snaží se najít historické souvislosti mezi naším racionálním a emočním rozhodováním. V …moreAbstract:
Bachelor thesis describes the most modern approaches to investigation of customers decision processes, it tries to recognize if we behave during shopping really in accordance with classical economical theories – it means rationally, or we also give in emotion. Theoretical part describes development of economic thinking of a human being, it tries to find some historical connections between our rational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uq56u/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Mária Čidlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Evaluating the effect of therapy in patients with Parkinson's disease using functional Magnetic Resonance Imaging: pharmaco-fMRI
Martina Mračková -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková