Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka – Ing. Luděk Klement
Ing. Luděk Klement
Bakalářská práce
Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka
Modern Approach to Examination the Decision-making of the Customer
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce mapuje nejmodernější přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníků, snaží se rozpoznat, zdali se při nakupování chováme skutečně vždy tak, jak říkají klasické ekonomické teorie – tedy racionálně, nebo také podléháme emocím. Teoretická část popisuje vývoj ekonomických úvah člověka, snaží se najít historické souvislosti mezi naším racionálním a emočním rozhodováním. V …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the most modern approaches to investigation of customers decision processes, it tries to recognize if we behave during shopping really in accordance with classical economical theories – it means rationally, or we also give in emotion. Theoretical part describes development of economic thinking of a human being, it tries to find some historical connections between our rational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uq56u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Mária Čidlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Evaluating the effect of therapy in patients with Parkinson's disease using functional Magnetic Resonance Imaging: pharmaco-fMRI
Martina Mračková -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková