Životní styl jako motivace Američana k integraci do české společnosti – Mgr. Eliška Veselovská
Mgr. Eliška Veselovská
Bakalářská práce
Životní styl jako motivace Američana k integraci do české společnosti
A Life Style as Motivation of Americans to the Czech Society
Anotace:
Práce rozebírá otázku životního stylu a integrace Američanů žijících v ČR od roku 1990 do roku 2008. Popisuje hlavní aspekty americké identity a životního stylu, srovnává je s českou společností, zvláště pak poukazuje na skutečnost, jak životní styl ovlivňuje integraci cizince do společnosti. Práce je postavena především na terénním výzkumu a literatuře týkající se identity a etnicity.Abstract:
The work tries to illustrate the theoretical concepts of life-style and integration using the examples of American citizens living in the Czech Republic in the period 1990-2008. It describes the main characteristics of the American life-style (and American identity) as a result of historical process and compares it with the Czech life-style, especially as perceived by the foreigners, to show to which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xoxgf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Pavlicová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Etnologie
Práce na příbuzné téma
-
Irská imigrace do Ameriky
Marek Olejník -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík