Bc. Marie Greplová
Master's thesis
Online strategie módního e-shopu
The Online Strategy of a fashion E-shop
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose an effective online strategy for the fashion e-shop Fash-ion Intimate.cz, focusing primarily on the sale of bras. The theoretical part is dedicated to the essential theoretical knowledge from online communication, online communication tools, models of purchase behaviour and specification of fashion marketing. The practical part is devoted to the company Fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Greplová, Marie. Online strategie módního e-shopu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Uživatelské testování webových stránek ONLIFE s návrhem řešení zjištěných problémů
Alena Bulvová -
Uživatelské testování platforem podporující sdílenou ekonomiku
Josef Brym -
Testování použitelnosti aplikace pro mapování obsazenosti prostor.
Jiří Zahradník -
Uživatelské testování softwarové aplikace sloužící k evidenci sbírek
Karel Martinek -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Uživatelské testování platforem podporujících sdílenou ekonomiku
Christopher Jurák