Bc. Marie Greplová

Master's thesis

Online strategie módního e-shopu

The Online Strategy of a fashion E-shop
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an effective online strategy for the fashion e-shop Fash-ion Intimate.cz, focusing primarily on the sale of bras. The theoretical part is dedicated to the essential theoretical knowledge from online communication, online communication tools, models of purchase behaviour and specification of fashion marketing. The practical part is devoted to the company Fashion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Greplová, Marie. Online strategie módního e-shopu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe