Marketingová komunikace destinace Klatovsko – Bc. Věra TOMANOVÁ
Bc. Věra TOMANOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace destinace Klatovsko
Marketing communication of the destination - Region of Klatovy
Anotace:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále navrhnout optimální komunikační mix a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace regionu Klatovsko jako destinace cestovního ruchu.Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the marketing communication destination of Klatovsko. Based on the analysis to identify current tools of marketing and to evaluate the effectiveness of their use. In addition to design optimal communication mix and measures leading to the further development of marketing communication of Klatovsko as a tourist destination.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Věra. Marketingová komunikace destinace Klatovsko. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková
Název
Vložil
Vloženo
Práva